​Vi passer på dine dyr

​Vedtægter

Vedtægter for Landsforeningen Husdyrenes Vel kan rekvireres på Internatet. Formålsparagraf: Det er foreningens fornemmeste opgave at arbejde for en højnelse af den almindelige ansvarsbevidsthed ove for alle dyr, både fysisk og psykisk.

Det er foreningens formål at beskytte alle dyrearter i Danmark, herunder at sikre, at dyr i den danske landbrugssektor sikres deres bevægelsesfirhed og bevarer deres naturlige adfærd. Det er også foreningens formål at medvirke til at bevare alle truede dyrearter i Danmark. Det er også foreningens formål at formidle alle former for husdyr, der af den ene eller anden årsag skal have nyt hjem.

Det er også foreningens formål at modtage og behandle alle former for anmeldelser, der skriftligt tilgår formanden. Anonyme anmeldelser modtages ikke.

Klik på billede for at læse vedtægter​​ (27. Marts 2023)

​Over 50 års erfaring med husdyrs vel

Vi yder altid stor ekspertise og omsorg for familiedyr, store som små. Vi beskæftiger os primært med hunde og katte.

Sponsorer​

​Kontakt os på

Håndværkervej 9, 5854 Gislev
Find vej

Tlf.: 30 52 24 76

E-mail: husdyrenesvel@mail.dk

CVR: ​61308210

Følg os på fb24

​Åbningstider

​Telefontider: man, tirs, tors og fre, 11-14.

​Testamente

Overvejer du at betænke os i dit testamente, så kontakt os på e-mail: husdyrenesvel@mail.dk eller på telefon 30 52 24 76.